Oct 302011
 
Arora YLS 08

Arora' nın 2011 model YLS 08 elektrikli bisikleti

“Ben bu elektrikli bisikleti daha önce görmüştüm” demeniz doğal. Çünkü birkaç firma daha ufak tefek farklılıklar ile aynı tasarımı kullanan modelleri ile piyasada. Bunu elektrikli bisiklet ithal eden firmaların eksiği olarak görüyoruz aslında. Çünkü kimsenin üreticiden bir istekte bulunmadığını gösteriyor bu durum. 250 Wattlık motoruna oranla oldukça güçlü bir akü setine sahip bir model. Bu sayede seyir mesafesi olabildiğince uzamış.  Genel olarak beğen kazanabilecek bir model. Metalik gri ve beyaz olmak üzere iki rengi bulunan YLS 08’ in fiyatı belirtilmemiş.

DonanımTeknik özellik
Motor249 watt
Çekiş gücü---
Tırmanma açısı---
Sürüş mesafesi80-150 km
En yüksek hız25 km/s
Fren sistemiKampana
Taşıma kapasitesi150 kg
Akü tipi/sayısı/gücükurşun asit/---/ 72 volt, 20 ah
Şarj süresi10-12 saat
Tekerlek çapı---
Ağırlığı---
Ek donanım/aksesuarAlarm, uzaktan kumanda, otomatik motor kiliti, arka sepet, ön-arka koruma, hız sensörü

Arora’ nın bu yeni elektrikli bisikletine ait diğer fotoğraflar:

Arora YLS 08 ön

Arora' nın bu yeni modelinin ön görünüşü

Arora YLS 08 yan

Arora YLS 08 elektrikli bisikletin yan görünüşü

  93 Responses to “Arora YLS 08”

  1. BU ELEKTİRİKLİYİ 5 GÜN OLDU ALALI BEN 105 KİLOYOM 60 KİLOLU BİR KİŞİ DAHA BİNDİRİP HAFİF RAMPALARDA DENEDİM İYİ ÇEKİYOR. DİK RAMPALARDA ZORLANIYOR. EN GÜZEL ÖZELLİGİ UZAKTAN KUMANDA 3 VİTES 40 SURAT YAPIYOR. ALARIM MOTOR KİLİDİ GÜZEL. TEK SORUNUM TÜM ELEKTİRİKLİ BİSİKLETLERE EHLİYET ZORUNLULUGU GETİRİLMİŞ. 5 GÜN ÖNCE BEN ALIRKEN BU MODELE EHLİYET GEREKMEZ DEDİLER BENDE ALDIM ŞİMDİ NE YAPACAM KAFAM KARIŞTI. GERİ İADE YOLLARINZ BAKACAM SANIRIM.

    • mustafa aslan kardeşim arora yls08 modelini mi aldınız

    • iyade ede bildinmi peky ??

    • kardeşim aroranın yls modelene ehliyet gerektirmez yönetmelik 250 watt altının ehliyet gerektirmediğini ve 25 km/s hızı aşmaması gerektiğini sölüyo yls bu gereksinimleri karşılıyo faturada 249 watt ve en füksek hız 25km/s yazıyo yani daha önceden ehliyet çıkacağını tahmin ettikleri için 249 watt olarak fatura geçmiş 🙂

  2. selamlar arora yls 08 fiatını bilen varmı acaba teşekkürler.

    • arora yls 08 bisikleti adana metro marketten 28 mart 2012 de 1670 tl ye aldım sorunlarını halen bitiremedim. bu gün 16 nisan 2012.

  3. şu an metroda 1699 TL

  4. ELEKTİRİKLİ BİSİKLETE İLGİ DUYAYANLAR OKUSUN DİYE YAZIYORUM. 28 MART 2012 DE ADANA METRO MAGZASINDA ARORA YLS 08 3 VİTESLİ ELEKTİRİKLİ BİSİKLET ALDIM.ALMAZ OLAYDIM. İKİ GÜN BİNDİM ŞARZI BİTTİ. ŞARZ ETTİM 13 SAATTE ŞARZ OLMADI YANİ YEŞİL IŞIGA GECMEDİ YARIM ŞARZ OLDU. FABRİKADAN MAHMUT USTA FABRİKAYA GETİRMEMİ SÖYLEDİ. GÖTÜRDÜM. BİR GÜN SONRA BEN ARADI AKÜNÜN BİRİ ÖLÜYMÜŞ DEGİŞTİRDİK GEL AL BİSİKLETİNİ DEDİ.ALDIM İKİ GÜN TEKRAR BİNDİM YİNE ŞARZ ETTİM YİNE AYNI KAC SAAT BEKLERSEN BEKLE ŞARZ CİHAZI YEŞİL IŞIGA GECMEDİ. SONRA ARORA YETKİLİ SERVİSİNİ ARADIM. AKŞİT KARDEŞLER GETİR NE GEREKİYORSA YAPARIZ DEDİLER. GÖTÜRDÜM BIRAKTIM . 3 GÜN SONRA BİSİKLETİN AKÜLERİNİN TÜMÜNÜ DEGİŞTİRDİK GEL AL DEDİLER.GİDİP ALDIM 25-30 KİLOMETRE GİTTİM ŞARZ YİNE BİTTİ BU SEFER 12 SAAT ŞAZ ETTİM YİNE YEŞİL IŞIK YANMADI.SERVİSİ ARADIM SÖYLEDİM YEŞİL ISIK YANANA KADAR ŞARZ ET DEDİ. 17 SAAT ŞARZ OLDU YİNE YANMADI. BU SEFER FABRİKADAN ÖMER BEYLE GÖRÜŞTÜM DURUMU ANLATTIM. BEN SERVİSLE GÖRÜŞEYİM NE YAPMIŞLAR ÖGRENEYİM SANA DÖNECEM DEDİ. SU AN BANA DÖNMELERİNİ BEKLİYORUM BU GÜN 16 NİSAN 2012

    • yeşil ışık yanmaz 8 saat doldur yeter

      • Kardeşim şarj olduğunda zaten şarj aletinin fanı duruyor ve şarj aletinden ses gelmiyor ordan anlayabilirsin.

      • Kardeşim şarj olduğunda zaten şarj aletinin fanı duruyor ve şarj aletinden ses gelmiyor ordan anlayabilirsin. BSY

  5. ARORA marka almayı düşünenler dikkat edin garantisi 2 yıl ancak garantiden çıkmaması için 2 ayda bir gidip servise 20 tl bayılıp peryodik bakım yaptırmanız gerekiyomuş 20 tl yede ne bakımı yapacaklar acaba merak ediyorum merakımdan bi defaya mahsus götüreyim diyorum ama insanın başına ne gelirse meraktanmış derler ya 20 tl den olduğuma yanarım yapacağıda firenleri kontrol et 3-5 vida kontrol et hadi yallah bu ne sahtekarlıktır ARORA FİRMASI biz bunu keyfimizden almıyoruz tasarruf etmek için alıyoruz ben motorumu sattım aldım ama ince hesaba oturduğum zaman motorun masrafını geçiyo size uyarsam. Herkes dikkat etsin servis aküyü tam boşaltıp şarj edin diyor kullanma kılavuzuda bindikten hemen sonra şarj edin bu akünün ömrünü oldukça uzatacaktır bende öyle biliyorum araştırdım aküler tamamen boşaltılmaya gelmez benden söylemesi içindeki plakalar sertleşir şarj kapasitesi git gide düşer. Alacak olan arkadaşlarım dikkat kimse 2 ayda bi bakım yaptırmayacağından bu malın garantisi 2 aydır süspansiyon namına hiç bi rahatlığı yoktur illahada almak istiyorsanız denemeden almayın deneyincede görürsünüz

  6. ARORA YLS 08 ELEKTİRİKLİ BİSİKLET ALDIM 28 MART 2012 DE. 80 KM 150 KM ARASI GİDER DEDİLER. ANCAK 30 KM GİDİYOR ŞARZI BİTİYOR. ÜÇ GÜN BİNDİM FABRİKAYA GÖTÜRDÜM. BİR GÜN KALDI AKÜSÜNÜN BİRİ ÖLMÜŞ DEGİŞTİRDİK DEDİLER GERİ VERDİLER. ÜÇ GÜN DAHA BİNDİM SONUÇ AYNI.BUNDADA ARORA YETKİLİ SERVİSE GÖTÜRDÜM ÜÇ GÜN ONLARDA KALDI. AKÜSÜNÜN TAMAMINI DEGİŞTİRDİK GEL AL DEDİLER. ALDIM İKİ GÜN DAHA BİNDİM YİNE AYNI 30 KİLOMETRE GİTTİKTEN SONRA ŞARZ SIFIRLIYOR BİR KAÇ KM DE KESİK KESİK GİDİYOR O KADAR. BUNDADA TEKRAR FABRİKAYA GERİ GÖTÜRDÜM DÖRT GÜNDÜR ONLARDA TEST YAPIYORLARMIŞ BEKLİYORUM BAKALIM NE OLACAK. ALLAHTAN ADANADA OTURUYORUMDA FABRİKA YAKIN. NERDEN ALDIM DA BAŞIMA DERT ETTİM DİYE PİŞMANIM SU AN.

  7. SAG OLSUN BU ARORA FABRİKASINI YOL ETTİRDİ BANA.UNUTTURMUYOR KENDİNİ HİÇ. BU 4.CÜ GÖTÜRMEM BİR AY OLDU CANA SİNE BİNEMEDİM.BİR TÜRLÜ ŞARZ PROBLEMİNİ ÇÖZEMEDİLER, YAPTIK GEL AL BİSİKLETİNİ DİYORLAR ALIYORUM ESKİSİNDEN FARKI YOK. YA BU ARORADA BENİM BİSİKLETİN ŞARZ PROBLEMİNİ ÇÖZECEK USTA YOKMUDUR Kİ. 12 SAAT ŞARZ EDİYORUM ŞARZ CİHAZI YEŞİL IŞIGA GECMİYOR. 15 SAAT BEKLİYORUM YİNE GECMİYOR. SÜREKLİ ŞARZ OLUYOR.. NERDEN BAŞIMA BELA ETTİYSEM BU ARORAYI. BIKTIM MOTORU FABRİKAYA GÖTÜRMEKTEN. BU GÜN 03-05-2012

  8. PİŞMANIM AMA YİNEDE ARORAYA TEŞEKÜR EDİYORUM SAG OLSUNLAR GEREKLİ İLGİYİ GÖSTERDİLER. SORUNUMU YANİ ŞARZ PROBLEMİMİ ÇÖZDÜLER. ŞİMDİ 8 İLE 9 SAAT ARASINDA ŞARZ OLUP YEŞİL ÇİZGİYE GEÇİYOR. KISACASI ARORADAN DEGİL ELEKTİRİKLİ BİSİKLET ALDIGIM İÇİN PİŞMANIM. İNSANLARIN DÜŞÜNDÜGÜ GİBİ BELEŞ BİNMİYORSUN. AKÜSÜ ÖLSE 600 LİRANIN ÜZERİNDE ZİRA 6 AKÜLÜ. BİR YERE GİDECEKSİN ŞARZI AZ DİYE GİDEMİYON. ŞARZINIDA AKÜ UZUN GİTSİN DİYE BİTTİKCE ŞARZ ETMEMİ SÖYLEDİLER. YOLDAMI KALIRIM ACEBA DİYE TEREDDÜT EDİYOR İNSAN. NEYSE HAYIRLISI DİYELİM ALMIŞ BULUNDUM BİR KERE..

  9. Ben 15 yasındayım arora almaya düsünüyorum fikriniz nedir ?

  10. mustafa geri iyade edebildinmi elektirikli bisikletini ?

  11. ben de aldım yanlışlık yptım tarafruf felan ya 2 sene kullandım sora çöpe gittim 2.799tl ye kanuni windy aldım 125 lik şimdi hem motor keyfine doyamıyom hemde jarj bitti sorunu tarraruf edecem diye sabah akşam jarja takıyoz çarşıya git gel git gel bitiyo ama şimdi motor öylemi 10 dk çarşı 10dk eve geliyom 2 tl yıyo gidip gelmeye olsun keyfini düşünenlere

  12. arkadaşlar ben elektrikli bisiklet almayı düşünüyom alıyımmı

  13. nedersiniz

  14. benimde elektrikli motorum var biri yuki maraton diğeride arora yls-08 ikisindende çok memnunum hiç bir sorunu yok elektrik fazla yakmıyo zaten sadece yılda bakımına bi 100 lira harcarsın onuda bisiklete bile harcarsın motorlu eşyası olan adam 3 5 kuruş para harcıyacaktır ya siz burda ürünleri hep kötülemişler hiçde öle kötülenecek bir şeyleri yok adamlar zaten bunu şehirler arası yolcuk yap diye üretmiyorlar şehir içi ufak tefek yerlere gidip gelgit yapmaya yarayan ortaslama hızı 40-50 km olan elektrikli fişten şarj olan cihazlar bunlar şimdi bir motor alacak olsan benzinin litresi olmuş 5 tl yani birazda düşünün…

  15. arkadaşlar ben aldım iki ay oldu bir arkadaşla beraber aldık onunla aynı yere gidiyoruz işe ben bir hafta rahat ggidiyorum o diyorki benimki gitmiyor ben 91 kg onlar iki kişi 160 kg motoru kötülüyorllr yapmayın ben çok memnunum tavsiye ediyorum

  16. Arkadaşlar 100 kg düşük tempoda kaç km gider bu araç?

  17. bende hiç tavsiye etmiyorum . motorun 1 yıl kullandım akusu öldü yeni akü 700tl.

  18. BEN ÇOKMEMNUNUM RAHATHİÇ SRUN ÇIKARMADI

  19. Arkadaslar, ben öğrenciyim, okula gidip gelmek için kullanacagın Arora 08 250 iyi tavsiye edermisiniz?

  20. arkaşlar bende araro yls 08 aldım cok ii ekobislerden cok daha hzlı ve cok ii yokuş cıkıyo ama şarjı dolmak bilmiyo en az 14 saatte 16 saatte doluyo alalı 3 kere şarja taktım gerci

  21. hanımlar beyler arora yls08 72v.12v20amper 6 aküsü var.yani gücü çok fazla,2007den buyana e.bisiklet kullanıyorum bu model bence çok güzel,sonuçta akü ile çalışan bir cihaz teknik arızalar olabilir.ben memnunum.

  22. sürati 50 piyasada 250 watt geçiyor ehliyet sorunu olmasın diye. ama normalde 800watt süper motr

  23. arkadaşlar bende yls 08 var 40 km hız yapıyor daha fazla hız yapması için ne yapabilirim?

    • çocuk kilidi takılysa çıkartın

      • bende yenı aldım araora yls 08 250 benım kı 30 km hızla gıdıyor cocuk kılıdı nerede acaba bılen var mı

    • motoru gazladığın yerin altında fiş var o fişi çek 50 60 la gider … benm bildm böyle sanırım…

  24. bende de arora yls 08 var bnmkide 8-10 saat şarz edyrm yeşil ışığa geçmiyor ne yapmam gerekyo lütfen bana yardımcı olablrmsnz…? ama ynede 10 saat şarz ettim halde bana 2 gün zorlarsam 3 gidyor en fazla herlade yeşil ışığa geçse 4 gün felan gider ama ynede memnunum motorumdan bde ben motorumu modifiye etmek istyrm sizn söyleyeceğiniz öneri felan varmı ? HADİ ARKADAŞLAR CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM….lütfen yardımcı olun…

  25. bende yen,i aldım bugün 3 günü gayet memnunum yani bende kaan gibi anlamadım neden herkes bu kadar kötülüyor ben çok memnunum yani korktum bak şimdi bu yorumları görünce

  26. Selam motoru daha yeni aldım performansı çok iyi gps ile ölçtüm 3. viteste 55km hızla gidiyor. 95 kiloyum yokuşlardada çekişi gayet iyi 70 kilo bir arkadaşla normal yokuşlarda performansı iyi 50km oldu akü yarılanmadı. tavsiye ederim

  27. Arora YLS 08 250 = 1 tane büyük akü ayak basılan yerde 1 tane oturak altında yarısı kadar akü var.

    50-60 kilolu insan tek kişi yokuş çıkıyor. fakat elbetteki benzinli ile kıyaslanamaz 100 lük motor 0,05 yakmakta günlük 50×0,05=2,50 krş. eder. yani 50 km de benzinli 2,50 yakar elekriklide yaksa 0,25 yada 0,50 ; – yönü dolum şarj bekleme süresi , kalkış , yokuşlar, ve acaib kırılganlık ve parça pahalılığı. her zaman söylerim elektronik aletler sürekli sorun çıkartır. 😀 elektronik ŞANŞ işidir.

    • kardeşim haklısın ama . Normal bi motor istiyorsan ehliyeti var , plaka parası var ruhsat parası var , vergide var. bunlarda da onlar yok.

  28. Bende de bu modelden var 23.06.2013 tarihinde aldım su anlık hiçbir probleme rastlamadım 10 saatte şarj ediyorum. Ve 60-80 km arasında bazen dahada çok gidiyor.
    30.06.2013

  29. Arkadaşlar elektrikli bisikletinizi şarjı tam olarak bitmeden şarja bağlamayın. Eğer bağlarsanız akünün ömrü kısalır ve yeteri kadar verim alamazsınız…

  30. Bende de arora yls 08 var alalı 2 yıl oldu 2 yıldır hiçbirşeyi yoktu ama şimdi şarzı dolunca yeşil yanmıyor hep kırmızı yanıyor çok bekletince de fazla şarzdan akü şişme yapıyor sorunu nedir ?

  31. 2 hafta önce aldım arora yls 08 modelini maltepe galeri ilyastan.. lanet olsun aldığım güne. yada aldığım yere. önceden 2. el stmax almıştım 20 km gidiyodu..bu sefer sıfır alıyım,haftada bir şarj ederim 50 km giderim diyodum. 30 km yol gidiyorum bitiyo akü. aldığım yere götürdüm. akülerde sorun yok diyolar. 2 kişi biniyosanız yokuş çıkıyosanız erken biter diyolar.. aroranın ana bayiisini arıyorum durduğu yerde de aküsü bitebilir normaldir diyo..ULAN biterde 50 km’lik akü yermi durduğu yerde?? sitede yazmayı biliyosun sürüş mesafesi 80-150 arası diye!!
    ya bana yardımcı olursunuz yada tüketici haklarına başvurucam dedim.. daha fazla yardımcı olabiliceğimiz bişey yok diyolar.. şimdi ben bunları gebertmiyimde ne yapayım ???

    benden size tavsiye iyicene araştırmadan yada daha önce kullanan birine sormadan almayın.. ve alıcagınız kişi en azından bi tanıdıgınızın tanıdıgı olsun.. bu zamanda herkes bişeylerden çalma çırpma peşinde..

  32. arkadaşlar bendede var arora yls şarzını ayaklığı kaldırıp sonuna kadar bitirmek zorundamıyız

  33. arkadaşlar bende 3 hafta oldu 2. el aldım 4 saat şarj oluyo sonra yeşil yanıyor gittiği yol 5km bile yok hep yolda bırakıyor ben böyle iğrenç bi motor görmedim ayrıca akü ibresi gaz verdikçe nedense aşağı iniyor almayın önermem hele 2. el hiç almayın

  34. arkadaşlar tüm yorumları okudumda herhalde türkiye genelinde bir benim motor sağlam çıkmış 🙂 🙂 tamamen şarj boşaldığında 8 saatte şarj oluyor ve motora özel bir romork yaptırdım.römorkun ,içindeki malzemenin ve benim ağırlığımla birlikte 25 km yol yapıyor.yaklaşık buda 170 kğ yapıyor. 3 ay oldu alalı ve hiç bir proplem yaşamadım.normalde kullandığım zaman 50-60 km yol yapıyor.yokuşlarda ise hiç bir proplem yaşatmıyor.bende konya metrodan 1950 aldım.

  35. bende Aldım arora yls 08 son model 1 ay oldu alalı aldıgımda çift akulu bunlar büyük akü çalışmıyordu kucuk akuyle 7 km falan gidebiliyordum sonra adanaya gitti fabrikaya bugun geldi şarj oluyo suan bakalım olucakmı dua edınkı olsun olmassa cok uzulurum

  36. bende almayı dusunuyorum ama hayırlısı arkadaas aldı daha bır probleme rastlamadı ama

  37. Bu motor 250watt ve wattı oldukca dusuk ama hız olarak 55km gidiyormus.peki yk 05, model motorlsr 1500 watt diyor.bu motorsa max 70km hızlq gidiyor. Yk05model fazla mı sallamış watt ını.

  38. yeni aldım asya motor oxygen 1500 waat kalitelimi

  39. Ben de alalı 2 ay olmadı motoru şarjının hala yeşil ışığının yandığını görmedim …şimdi diyorlarki bir şey olmaz sen şarj da bırak motoru yeşil ışık yandığında bile o şarj işlemi bittiği için zararı olmaz diyorlar deli olucam biri bana cevap verebilir mi ya ben böyle şarjda bırakıyorum ama bi yandan da içim rahat etmiyor :///

  40. Iyi gunler arkadaslar ben 3.5 ay once metrodan yls 20 yaziyor tam emin degilim 08 de olabilir aldim 800watt aku gidisi cok azaldi acaba 250 watt taksam olurmu yorum larinizi bekle yorum simdiden tessekkurler

  41. Arkadaşlar ben elektikli bisiklet almayı düşünüyorum hangisinden önerirsiniz

  42. ben de arora 07z 250 bl var 80 km gider diyor ama 35 km götürüyor boş birşey gönderdim servise akü ölmüş diyor daha yeni aldım aküler değişti yine 35 km götürüyor hiç tavsiye etmem

  43. motor cok guzel hizli cekisi cok iyi ama sarji cok cabuk bitiyo

  44. arkadaşla bende arora yls modelinden e bisiklet aldım metrodan yeni şarjzı 30 veya35 km gidiyor servise götürdüm 15 sefer jarz edin sonra açılır dedi yine aynı yıne aynı allah belasını versin tüketici hakları ve mahkeme dava açacagım.

    • arkadaşım servisler aküleri çalıyor başıma geldi yeniyi alıyor eskiyi takıp veriyorlar başıma geldi

  45. ben aroranın 1500 walt e bike aldım 4 ay oldu bisiklet çalışmaz oldu bende servise götürdüm aracın beyni arızalı faprikaya göndereceğiz dedi servis kayseride kalyoncu bizde bisikleti bıraktık tam 1 ay sürdü beyni garantiye girmiyor diye satarsan alayım dedi bizde eski beyni istedim kaldırdım çöpe attım dedi sonadan öğrendikki beyin faprikadan sıfırı gelmiş adam terene koymuş bizde umudu kestik 200 tl bu başka para etmez diye yani cambazın kucağna düştük

  46. su an ki fiyatını bilen var mı acaba

  47. arora yls elektrikli bisiklet aldım akün biri arızalandı garantisi olduğu için servisine verdim ve onlarda kargoyla yapılmaya gittiğini söyledileraküm iki hafta sonra geldi ama çalışmıyor. yapıldığını söylediler ama eski başka bir akü olduğunu söyledim servise ama yapacak bir şey yok dedi.şu an yeni bir akü aldım onu kullanıyorum

  48. Arora ya sakın bulaşmayın sorunlarınız hiç bitmez. görünüşüne ve gücüne aldanmayın parçalarını bulamazsınız. ancak servis vasıtası ile yüksek fiyatla peşin ödeyip sonra uzun süre beklersiniz. nihayet gelirse çok çok sevinirsin,z.

  49. bende alalı 2 ay oldu . motor tek kişilik arkadaşlar arkaya 2. kişiyi bindirirseniz 80 km yerine 40 km götürür haberiniz olsun tek kişi canavar gibi götürür heryere sıkıntı olmaz.pedal desteği var ama bisiklet olarak görünsün diye pedal koymuslar yoksa kıcınız cıkar pedal cevirmekten. far kalitetesi düşük çünkü fazla şarj yemesin diye . 10 saate fulluyor akü.gaz kolunu tam çevirmesseniz fizana kadar gidersiniz çevirirseniz cabuk şarj yer .gezmek için aldıysanız 1. vites yarım gaz gitmelisiniz şarj bitmez . bide bi sorum olacak şarjdan cıkarınca gazı sonra dayayınca hdemi duruyor şarj ibresi yoksa hareket ediyormu ?

  50. bende yeni aldım arora yls 08 i aldığım yer dediki ilk gün 10 saat daha sonra 8 saat şarj yeterli dediler kaç saat çarj etmek gerekli

  51. bende aldım yuki maroton cok menmundum simdi de arora yls alacam cok da tutuluyo boşa kötülemeyin arkadaşalr

  52. Arkadaşlar ben öğrenciyim ve okula servisle gitmemek için elektirikli bisiklet almayı düşünüyorum fakat daha karar vermiş değilim ve şu için aklımdan arora yls geçiyor kullanan arkadaşlar var beğeniyolar ama bu yorumlarınızdan sonra aklıma bi kurt düştü şimdi bana karar vermemde yardımcı olabilirmisiniz sizce hangi elektirikli bisikleti almalıyım LÜTFEN HERKES YORUMLARINI BİLDİRSİN ..

  53. konya murat motor un allah belasını versin hırsız bunlar. hepsi

  54. 1 sene önce aldığım motor aynı sene içinde 4 defa arıza yaptı.fabrikasına telefon etmeme rağmen tüm şikayetlerim karşılıksız kaldı ayrıca 2 sene garanti diyorlar yalan inanmayın beyin 1 sene motor 1 sene akü 6 ay kırılan parçalar garanti dışı ne akldı geriye .tüm şikayetlerim karşılıksız kaldı ayrıca servis içindeki yeni aküleri çıkarıp eski akü takmış 2 gün sonra gittim karışmış dedi yersen tabi.o yüzden arora marka motorlarda uzak durmanızı tavsiye ediyorum 1 senede motoru attım.

  55. kaç yapıyor ayrıca aküsünü çıkartıp dışarıda şarj oluyormu

  56. arkadaşlar bana arora yls marka bisikletin beyni lazım nasıl bula bilirim

  57. admin kardeş eğer bilgin varsa bi zahmet erken cvp yaz çok acil bu resimdeki ylsden var bizde şarj cihazı çalındı yenisini alacam bugün eski şarj aleti orjinali yani ama şarj fiyatları değişik 40 tl 55 tl 50 68 vs vs mesela 40 tllik 36v bnm eski şarjım 72 v bu v nedir onuda bilmiorum yani bi fark olurmu arada

  58. arkadaşlar elektirikli motor almayı düşünüyorum ne tavsiye edersiniz

  59. Arkadaslar ben bugün alicam motoru ama bu yorumlardan sonra bilmiyorum emin değilim sizce napiyim

  60. sakın eve bile sokma yedek parçası bile yok zaten satıcı bile ayıplı mal satıyor sakın arora maraka hiç bir ürün almayın yanarsınız yedek parça yok

  61. Bende aldım aynısını 3 vites ama 3.vites calismiyo hız kilidini var yardımcı olurmusunuz

  62. Böyle üç kağıtçı bir firma görmedim. her türlü entrika var Sakın bulaşmayın ben pişman oldum iş işten geçti. Yedek parçasını piyasada bulamazsınız sizi illa ki servise kazıklatacak en ufak bir tamir ateş pahası garanti dersen adı var kendi yok garanti maddeleri mi 50 tane bahanesi var garantiye girmemesi için.

  63. Arkadaşlar Bende 2.El Bir Tane Buldum Almayı Düşünüyorum Adam 65-70 Basıyo Dedi Sizcede Basarmı Acaba ?

  64. siz çıldırdınız mı 2000w ehliyet gerekmi bu civcive mi ehliyet isticiler on numara ben alacam 1500w çevirecem 250 tl ye o zaman 90 la gider 24

  65. Benim yasim 14 ehliyet gerekirmi bu modeli alsam max 25 km zaten bisey olurmu ehliyet felan

  66. Ben 14 yasindayim ehliyet gerekirmi bu elektrikli yi alsam max hiz25 km zaten bisey olurmu bide ben yorumlari okudum ama alcam ya

  67. Bakın ben bir daha uyarıyorum arora ya sakın bulaşmayın derdiniz hiç bitmez . burada ona olumlu yorum yapanlarda ya bilmiyor ya da firmadan birileri. Yukarıda birinin dediği gibi ALDA GÖR:

  68. Arkadaslar arora yls 250 de sarj tam bitmezse sarj koyarsiniz ökulerin omru kisalir birde. Yazin 40 km gidiyorda kışın 30 km ggider cunku akuler isinmadigi icin motoru tavsiye ederim .

  69. asya Oxygen motoru var 1500wat en fazla 20km/h yapıyor ne yapmam lazım

  70. kolay gelsin . arora yls 08 elektrikli bisikletim var çukura girince arka teker titreyerek çalışmaya başladı. sonra 72 volt tekeri çıkarıp yerine 48 volt teker taktık. oda bir müddet çalıştı sonra gaz kolunu çevirince hiçbir tepki vermemeye başladı. eski tekeri yaptık sensörleri değiştin sağlamlık kontrolü yaptık sağlam çıktı. elektrikli bisiklet yine çalışmadı beyin arızalandığını düşünüyorum düşük voltlu teker kullandığım için. elinizde 72 volt 20 amper 249 watt elektrikli bisiklete uyan beyin varmı fiyatı ne kadar. kolay gelsin.

  71. elektrikli bisikletlerde akü problemi vardır aküleri çok pahalıdır hatta fırsatçılık yapıyorlar ekonomik denildiğinde aküler bittiğinde 500 ile 700 tl verdiğinde ekonomikliği kalmıyor birde insanlar araştırmadan bilgi almadan e-bisiklet alıyorlar şu bir gerçek 2000watt ve 3000 wattan başka alınacak elektrikli bisiklet yokuşu olan iller için kesinlikle ekonomik değil dir bunu herkes beynine yazssın yani en alt güç 2000 watt en üst sınırda 3000 watt bu watta olan elektrikli bisikletler iyidir mesafeside iyidir
    ( birde uyarıda bulunmak istiyorum elektriklibisiklet.org ve pldbeyin.tr yerli beyin adı altında beyin satılmaktadır bu kişiler dolandırcı ve sahtekardırlar)

  72. bu markadan alalım mı almayalım mı, kararsız kaldım.

  73. Arkadaslar şuan Arora Yls 08 in fiyatı ne kadar bi bilginiz var mı.

  74. Ben Konya Metrodan 2014 Mayısda 1100 TL ye %50 indirimli 2 adet aldım.
    ilk aldığımda 70-0 km yol gidiyordu tek şarzl .
    aşağı yukarı 25000 km kadar yol yaptım hergün bindiğim için şu anda 20-25 km kadar gidiyor şarzı.
    bazı arkadaşlar yaşanmaması gereken şeyleri yaşamışlar fakat bisiklet süper.
    1.vitesde 40 km/h
    2.vitesde 55 km/h
    3.vitesde 70 km/h
    hız yapabiiyor 3 kapalı tutuyorum çünkü frenleri o kadar iyi değil ama çok memnunum…

  75. Arora yls orjinal beyin ve tekeri var elimde isteyen olursa verirm

  76. Arora yls orjinal beyin ve tekeri var elimde isteyen olursa verirm 5312554558

 Leave a Reply

(gerekli)

(gerekli)